Sziasztok!
Egy régebben megjelent cikkemet szeretném ide is kitenni, ez a cikk a Half-Life.hu-n jelent meg, de nem folytattam és ez volt az első és utolsó irományom itt. Szeretném ezt folytatni és befejezni, itt a teljes cikket fogjátok megtalálni, nem csak a fegyverek vannak benne, hanem a karakterek és helyszínek is.
Mindenki tudja, hogy a Half-Life játék nagyon stílusos, és azt is tudja mindenki, hogy a sztorija nagyon izgalmas és nagyon leköti az ember figyelmét. Egy Half-Life rajongó számára nagy dolog egy Concept Art-s kép pláne olyan amit még nem látott. És én nektek ilyen képeket szeretnék mutatni és nem csak Concept Art-sokat, hanem eredeti in-game képeket. Soha nem látott karaktereket vagy éppen fegyvereket, melyeket a most megjelent Half-Life 2-ben nem láthattatok. Ezeket a Concept Art képeket Viktor Antonov csinálta a Valve számára.
Fegyverek: | |||
Pajszer: Ez a fegyver a „Half-Life” játék szimbóluma. „Gordon Freeman”-t is csak ezzel az eszközzel látjuk. Segítségével deszkákat, üvegeket és egyéb dolgokat törhetünk össze vele. | |||
Stunstick: Aki játszott már a „Half-Life 2 :DeathMatch”-el az tudja, hogy ez az árammal mûködõ fegyver abban nagy szerepet játszik. Az originál hl2-ben a „Combine” katonáknál láthattuk ezeket. | |||
Jégcsákány: Ez egy kimaradt kéziszerszám. Eredetileg a „Borealis” nevû map-on lett volna nagy szerepe, mivel az a pálya az egyik sarkon található hajó fedélzetén játszódik. | |||
Poroltó: A poroltó hasznos lett volna a játék folyamán, a tüzet simán el lehet vele oltani. Az okot amiért kiszedték nem tudom. | |||
Távcsõ: Nem hiányoltam a játék folyamán mert volt „Suit Zoom”, de szívesen néztem volna bele néhány rossz résznél. | |||
Manhack: Errõl nem sokat tudni, csak azt, hogy a „Valve” egy forgó pengés dolgot szeretett volna csinálni, amibõl füstbe ment terv lett. | |||
Thumper: Kép nincs róla, mert a „bétá-ban” egy sárga tûzcsapot rakott le és nem azt amit kellett volna. Szóval a lényeg, hogy egy hordozható döngölõ. A döngölõ alatt azt a gépet értem amelyik üti vagy döngöli a földet, hogy elriassza az „AntLion”-okat. Szóval ez az lett volna csak kisebben. | |||
Pisztoly: Ismerjük kinézetét, mûködését, szépségét. A kiszivárgott bétában viszont fehét volt az eleje is, a középsõ képen látszik is. | |||
Jelzõfény: Szerintem a cél az lett volna, hogy fényt csinálj magad elõtt, de más elõnye is van, mégpedig az hogy az ellenséget fel tudod gyújtani. | |||
SMG1: Az SMG1 megtalálható az eredeti Half-Life 2-ben is. Submachine Gun-nak hívják. Semmi különbség. | |||
SMG2: A jó öreg MP5-ös nagyon „Counter-Strike:Source” szaga van. Igazándiból jó fegyver, de nem a HL2-be. | |||
Alyxgun: Az eredeti HL2-ben is megtalálható „Alxy Vance” hordja magánál. | |||
AR1: A Kalasnyikov egy és ugyanaz mint a Counter-Strike:Source-os AK-47 csak HL2-ben. | |||
AR2: Ha benne maradt volna a játékban ez a csúcsfegyver akkor a kedvenceim közé tartozott volna. A távcsõ remekül mûködik a beépített éjjellátóval. És elég nagyot sebez. | |||
HMG: Ez is nagyon húz a CS:S felé mert a legközelebb a „Para”-hoz áll. 100-as tárral rendelkezik, bár ugyan távcsõ helyezkedik el rajta, elég pontatlan. | |||
Sniper: Ezt a fegyvert váltotta fel a nyílpuska. Sok értelmét most már nem látom, mert sok kimaradt helyszín miatt csak közelharci fegyverek használhatóak a Half-Life 2-ben. | |||
IRifle: Nincs mit bemutatni rajta. A hosszú angol neve ez: „Overwatch Standard Issue Pulse Rifle” | |||
GaussGun: A Half-Life elsõ részébõl már megismert fegyver az új részben csak a Buggy dzsipen található meg. | |||
Manipulator: A késõbbi (vagyis mostani) verzióban már „Gravity Gun”-ként ismert fegyver nem sokban különbözik a korábbi fegyvertõl. Úgy használható mint a „Garry’s Mod-ban” tehát egy kék csóva lövell ki az adott tárgyra és felemelhetõ és letehetõ vagy közelebbre is lehet hozni a felemelt objektumot. | |||
Guard Gun: Nem sok információt tudok róla. Csak annyit, hogy egy bizonyos energia hullámot lõtt volna ki. Ez a fegyver van most a „Combine Strider”-ekben. | |||
Molotov koktél: A mûködése nagyon egyszerû, valamilyen éghetõ folyadék van az üvegben belõle kilóg egy kis ruhadarab vagy szövet (jól éghetõ) ennek a végét meg kell gyújtani és rádobni valami közeli ellenségre. Lángra kap és ezáltal az ellenség is. | |||
Slam: A slam-et kiszedték a sima HL2-bõl, de pótoltak minket és belerakták a „Half-Life2: DeathMatch”-be. Aki nem ismerné a mûködését annak leírom, ez egy idõzített bomba amit te aktiválsz egy kis távirányítóval. Elhajítod a bombát vagy ha jobban tetszik hangszórót és aktiválod a távirányító szerkezettel hogy más is élvezze a zenét. | |||
Sticky Launcher: Nincs modellje, a mûködése hasonló mint a Slam-nek. Kilõsz a falra pár golyócskát korlátlan mennyiségben aztán a jobb gombbal meg felrobbantod õket. | |||
Hopwire: A méret ne tévesszen meg titeket, kicsi, de veszélyes. Mûködése pofon egyszerû, eldobod lehetõleg egy olyan helyre ahol sok ember vagy éppen más lény tartózkodik. Amint eldobtad felpattan és ha jól számoltam 8 különbözõ lyukból ami a labdán van, kipattannak valamiféle elektromos kábelek amivel rögzíti egy magasságban magát, és ha valaki közel kerül a kábelekhez felrobban. | |||
Cremator Fej: Nincs információm róla | |||
HeadCrab: Úgy mûködhet mint a „Half-Life” elsõ részében. (Nem ez volt benne, de hasonló módon működhet itt is a folyamat.) | |||
Immolator: Ez egy lángszóró csak épp fölösleges, bár a fegyverarzenál bõvítésére jó lett volna. |
Ellenségek
Barátok
És akkor most egy kis ízelítő a Concept-Artokból, ezeken a képeken a szörnyek illetve az ellenségeink láthatóak, nagyon szép rajzok, Viktor Antonov kitett magáért amikor rajzolta ezeket.
Minden komoly dolognak lehetnek vicces részei. Ezek inkább a Half-Life 2 Bétájáról szólnak.
Íme:
Vélemény, hozzászólás?