Half-Life 2 Béta

Kezdőlap Fórumok Játékok Half-Life 2 Half-Life 2 Béta

1 / 1 bejegyzés megtekintése
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #7376
    Nagy Attila
    Adminisztrátor

    Deprecated: wp_make_content_images_responsive használata nem támogatott a 5.5.0 verzió óta! Ezt javasoljuk helyette: wp_filter_content_tags(). in /home/savethes/nagyattila.org/html/wp-includes/functions.php on line 4773

    Half-Life 2 Béta

    2003-ben kiszivárgott a második Half-Life játék bétája egy ANON nevezetű egyén által. Elég nagy kavarodást okozott ez a világhálón, ráadásul mindenki megakarta szerezni magának, hogy megnézzük mennyire állnak készen a Valve-sek a játékkal. Ugyanis akkor már késett a játék kiadása, aztán rádöbbentünk, hogy szinte sehogy sem állnak ezek a srácok.

    Az interneten fellelhető fájlok és kiadások amik kapcsolódnak a Half-Life 2 Bétájához:

    1. hl2_src.rar (31,2MB) – Ez a forrása a Source motornak
    2. Half.Life.2.Beta-ANON (1,38GB) – Ez maga a játék
    3. Half.Life.2.Beta.Patch1-ANON.tar (113MB) – Ebben a frissítésben például korrupt fájlok vannak, illetve ezek már benne vannak a releaseben. Az eredeti ANON release már tartalmazza a javítást, csak elfelejtette ANON bá ezt.
    4. Half.Life.2.Beta.HL1Ports-ANON.tar (452MB) – A Half-Life 1 portolása a Half-Life 2 bétájához
    5. Half.Life.2.Pre.Gold-ANON – Akkora kamu volt mint a ház, ANON az egyik NFO fájljában még le is írta ezt.
    6. ajax-hl2-patch2 (3,4MB) – Passz, fake cucc volt
    7. Detonator-52.13-ANON (8,47MB) – Ez egy nVidia driver volt, újabb videokártyák számára
    8. Half.Life.Including.Condition.Zero.READ.NFO-ANON.zip (1,86GB) – Kiszivárgott Counter-Strike Condition Zero
    9. Half.Life.2.Beta.Patch2-ANON.tar (500MB) – Soha nem jelent meg, ugyanis a Német rendőrség lekapcsolta akkor már Axel-t.
    10. Half.Life.2.Beta.HL1WCMaps-ANON.tar (9MB) – Kódolatlan HL1 pályafájlok, megtudtuk nyitni a Hammerban őket.
    11. Half.Life.2.Beta.HL2WCMaps-ANON (corrupt archive).tar (24MB) – Korrupt fájl
    12. Half.Life.2.Beta.HL2WCMaps-ANON.tar (149MB) – Kódolatlan HL2 pályafájlok, megtudtuk nyitni a Hammerban őket.
    13. Counter-Strike.Condition.Zero.REPACK-ANON.rar (732MB) – Kiszivárgott Counter-Strike Condition Zero
    14. Half life 2 – anon- hl2 -fixed – include patch and user guide.rar (1,25GB) – Tele van korrupt fájllal amitől kifagy a motor, ez is félresikerült tákolmány
    15. Half.Life.2.anon.mxr.[shareprovider.com].rar (1,3GB) – Nem találkoztam vele
    16. Half.Life.2.Beta-Anon.Only.Hl2.100%.rar (1,3GB) – Ezzel sem találkoztam, szerintem valami Repack
    17. Half.Life.2.Beta-ANON-Complete.tar (1,8GB) – Ezzel sem találkoztam, de ez is valami nagy csomag lesz
    18. HALF_LIFE2_CD1(RUS).ISO (667MB) – Az Orosz release egyik iso fájlja
    19. HALF_LIFE2_CD2(RUS).ISO (504MB) – Az Orosz release másik iso fájlja
    20. Team.Fortress.2.leaked.by.ANON.zip – Persze, hogy kamu

    Láthatjátok, rengeteg release, kiadás és csomag van, volt az interneten ezzel kapcsolatban. Persze volt sok ami kamu volt, ezt akkoriban keményen meglehetett lovagolni.

    Mivel nagy rajongója vagyok a Half-Life sorozatnak, így nekem archiválva van az összes fellelhető Release, olyan formában ahogyan azt akkor kiadták.

    Egy kisebb-nagyobb leírás a Half-Life 2 Béta kiadáshoz (Half.Life.2.Beta-ANON):

    Néhány Fontos Info
    ———————

    – Pre Gold és 100% forráskód továbbra is nagyon rossz.

    – A Half.Life.2.BETA.Patch1-ANON ugyanaz a verzió, mint a ANON Beta változat, így nem feltétlenül szükséges, hogy ez a verzió is meglegyen., bár egy kicsit több muködo dolog van benne.

    – További infókat, arról hogyan is muködnek a HL1 és CS portok a cikk végén találhattok.

    – Condition Zero CD Key : 5RP2E-EPH3K-BR3LG-KMGTE-FN8PY

    – Sok embernek problémája van a víz renderelésével, akik gf3-at és gf4 MX kártyákat használnak. Megoldás nincs még
    Tippek:
    ——–

    – Elfelejtettél egy parancsot? Az eddigi beírt parancsok a Tab lenyomásával újra elojönnek.

    – A Counterstrike config file másolása a hl2/config mappába esetleges hibákat okozhat a HL2 beállításaiban.

    – Töltsd be a d1_town_01.bsp. Miután betöltodött írd be ezt: exec e3_town és az AI, scriptek muködni fognak.

    – Screenshot: F5 (Default)

    – a ‘maps’ parancs a konzolban, megtekinthetové teszi az összes elérheto pályát.

    – strider a c17_13 -on is megtalálható. Írjuk be, hogy “exec e3_strider” és menjünk bele a pályán található nagy lukba. Ezután mozogni fog.
    Kép:

     

    Változók
    ———-

    – cl_drawhud
    – impulse 101
    – r_anamorphic 0
    – developer 0
    – cl_enablehud 1
    – cl_showfps 1
    – netgraph 3
    – mat_preloadshaders
    – preload
    – console
    – dx9
    – fullscreen
    – width 1024 -height 768
    – heapsize 80000
    – dxlevel 90
    – shaderdll shader_nvfx_ps20.dll
    – mouselook
    – dx8
    – condebug
    – toconsole
    – map d2_coast_01.bsp

    Ablak módban való futtatás: -sw -startwindowed -window -windowed

    ATI kártyások számára: teljes képernyos módhoz így futtasuk az exe-t: -console -dx9 -width 1024 -height 768 -fullscreen
    (ha nincs directx 9, akkor írjunk helyette -dx8-at)
    Nvidia kártyások részére: -console -dxlevel 90 -shaderdll shader_nvfx_ps20.dll -width 1024 -height 768 -fullscreen

    Alap dx9: -console -dxlevel 90 -width 1024 -height 768 -fullscreen
    (inkább használjuk az elozo kettot)

     

    Konzol parancsok:
    ——————–

    hud_quickhelp/text? 1 = mutatja a maradék töltényszámot és hanggal figyelmzetet mikor már kevés van!
    viewmodel_fov xx = megváltoztatja a éppen nálunk lévo fegyver modell méretét.
    (54 az alap, de a 65 is nagyon jól néz ki)

    impulse 101 = A LEGTÖBB fegyver (NEM AZ ÖSSZES)
    impulse 82 = jeep
    god = halhatatlanság
    noclip = minden át lehet sétálni
    buddha = a játékos sebzodik, de nem hal meg
    give itemname = egy adott tárgyat kap a játékos
    hurtme <érték> = megsebzi a játékost egy adott <értékkel> 1-tol 100-ig.
    notarget = a játékos az NPC-k számára láthatatlan lesz

    give weapon_physgun = physgun-t kapunk
    give weapon_flaregun = flaregun-t kapunk .
    Megjegyzés: nyonjuk le az ötös gombot, egészen addig, amíg meg nem jelenik a – blue flaregun.
    give weapon_hopwire = hopwire-t kapunk
    give weapon_iceaxe = iceaxe-t kapunk
    give weapon_immolator = immolator-t kapunk
    give weapon_irifle = irifle-t kapunk
    give weapon_manhack = manhack -ot kapunk
    give weapon_rollerwand = rollerwand-ot kapunk
    give weapon_slam = slam-et kapunk
    Megjegyzés: mikor hatástalanítjuk a detonátort, a modell eltunik
    give weapon_sniperrifle = sniperrifle-t kapunk
    give weapon_stickylauncher = stickylauncher-t kapunk
    give weapon_stunstick
    give weapon_thumper = thumper-t kapunk (egyelore semmit sem csinál)
    give weapon_cguard = combine rifle-t kapunk
    give weapon_alyxgun = alyx’s uzi-ja
    give weapon_bugbait = antlion csalétek
    give weapon_extinguisher = tuzoltókészüléket kapunk
    give weapon_smg2 = sub machine gun-t kapunk
    give weapon_binoculars = binoculars-t kapunk
    give weapon_ar1 = ak47 assault rifle-t kapunk (5 féle tüzelési mód)
    give weapon_molotov = molotov cocktail-t kapunk
    give item_suit
    give item_battery
    give item_healthkit
    hl2_normspeed
    hl2_sprintspeed = Megváltoztatja a karakter sebességét?
    hl2_walkspeed

    phys_gunmass 200
    phys_gunvel 400
    phys_gunforce 500000 = Ha ez túl magas a játék lefagy
    phys_guntorque 100 = Állíthatjuk a Phys Gun tulajdonságait (a mutatott érték az alap)
    phys_gunglueradius 128
    phys_timescale 1
    phys_speeds 0

    Ha a gunforce és a gunvel magas értékre van állítva, akkor nagyokat tudunk dobni. Pédául egy jeep-et át tudunk dobni egy hegy fölött…
    (Próbáljátok ki ezeket: phys_gunforce 5e9
    phys_gunvel 8000
    phys_guntorque 1500 )

    map = játék egy kiválasztott pályán
    maps = kilistázza a pályákat

    +mlook = körülnézhetünk az égérrel
    cl_drawhud 1 = hud bekapcsolva
    cl_enablehud 1 = hud bekapcsolva
    cl_showfps 1 = FPS kimutatása
    bind “a” “+moveleft”
    bind “d” “+moveright”
    bind “s” “+back”
    bind “w” “+forward” <— a w billentyuvel elore tudunk menni
    bind “q” “+duck”
    bind “MOUSE2” “+jump” <— az egér második gombjával ugrunk.
    +mlook <— körbe tudunk nézni az egerünkkel

    ai_disable
    ai_show_grid = Ahova nézünk oda egy rácsot rajzol.

    npc_create = NPC-ket hoz létre, oda ahova a játékos néz (persze csak ha lehetosége van oda lerakni)

    npc_create_aimed = Fegyverzett NPC-ket hoz létre, oda ahova a játékos néz (persze csak ha lehetosége van oda lerakni)

    sv_gravity 800 = gravitáció
    sv_stopspeed 100 = Minimum megállási sebesség a földön
    air_density

    dsp_explosion_effect_duration 4 = egy robbanás után mennyi ideig legyen játékos megzavarodva.

    sv_soundemitter_filecheck = Kilistázza a hiányzó .wav fájlokat

    mat_numtextureunits 0 = Állítsuk nullára, hogyha azt szeretnénk, hogy a hardwer/driver határozza meg az automatikusan hány textúra jelenjen meg egy modellen.

     

    Jármuvek:
    ———–

    ch_createjetski = Ilyen parancs nem létezik, vagy még nem muködik.
    Az Airboat a d1_tempcanals_02 nevu pályán található. Sokan talán ezért kavarodtak meg és hitték azt, hogy van jetski a játékban.

    Kép:

     

    Mikor Buggy-t használunk, nyomjuk a Shift-et Nitro/Turbo eléréséhez
    ch_createjeep = jeep-et kapunk (ha ez nem muködik használjuk a következot: ch_creatjeep)
    ch_createairboat = airboat -ot kapunk
    impulse 82 = jeep-et kapunk
    jeep_use_mortar = fegyveres jeep-et kapunk

    Vigyázzunk miközben a jármuvek tulajdonságait változtatgatjuk, mivel hibás adatok esetén teljesen tönkremehet a jármuvek fizikája és a gamma is sokat fagyhat le. A turbo adatainak jobbá változtatása nagyon nehéz.

    Keressük meg a következo mappát: :
    “Meghajtó neve”\hl2 directory\hl2\scripts\vehicles

    A jeep_test.txt itt megtalálod(és más jármuvekét is)
    Itt lehet átszerkeszteni az adatokat, de fontos:

    “delay””15″// 15

    !!!!!!!változtassuk ezt nullára!!!!!!

     

    Amúgy ANON teljes neve: Axel Gembe aki egy német srác aki vígan elvan azóta is!

    Bármi újdonság van, azt felteszem ide!

1 / 1 bejegyzés megtekintése
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.